Wednesday 21 November 2012



Buat Duit Testimoni Terkini


TESTIMONI BUAT DUIT: SYOKK, Ade je Duit Masuk RM100~ RM400 Setiap Minggu!



“Alhamdulillah saya dah buktikan..pendapatan 6 angka pertama dalam hidup saya melalui bisnes internet bersama formula luar biasa, …akhirnya komisyen terkumpul saya mencecah RM105,350… tak mustahil anda pun boleh mendapat pendapatan sebegini..yang penting usaha, promosi berterusan dan lakukan pemasaran secara bijak!” Hisham Tawadi, Ipoh

TESTIMONI BUAT DUIT: Pehhh Masyukk!! Jumlah Terkini RM53,000!

Terima kasih bro Nizam. Dengan formula anda wang masuk ke akaun saya hari-hari. Jumlah terkini ialah :
Bulan Mei 2012: RM1,400 >> Jumlah Terkini: RM 53,000 (part time jekk!)
Tahun lepas memang kepala pening nak cari duit – harapkan duit gaji kilang sahaja mana nak cukup. Dekat hujung bulan memang gelabah. Kini sejak sertai sistem FLB Pro semuanya BERUBAH :
- Saya dah simpan RM30,000 di ASB
- Duit kocek RM200-RM300 dalam tangan anytime
- Lega dapat setelkan hutang-hutang lama
- Bawa family jalan-jalan hujung minggu
- Tengah plan nak beli kereta import baru!!
Jangan tunggu lagi, ikut saya buat duit dengan FLB Pro sekarang! Senang giloss, anda pasti terkejut tengok duit masyuk ke akaun bank tanpa anda sedari. – Masrule, Seri Alam (budak kilang)
TESTIMONI BUAT DUIT: Dapat RM31,450 Dengan Satu Laman Web Rahsia!

” Wah!!bestnyer tak sempat esok dapat lagi hari ni..Terima kasih byk2 kerana ini lah rezeki yang saya tunggu2 selama ini iaitu pendapatan sampingan yang lumayan. Saya akan ikut semua tunjuk ajar yang diberikan dan saya berharap bisnes ini bejalan lancar selama-lamanya. Setakat ini saya telah menjana RM31,450 dengan menempah iklan dilaman web rahsia! Tempah iklan dan tunggu duit masukk… mudahkan! Memang ajaib sebab saya memang belum pernah buat duit dari internet sebelum ini! Terima kasih FLB PRO, anda telah mengubah hidup saya!!” – Norazlina, Jasin Melaka


TESTIMONI BUAT DUIT: Hanya “Copy Dan Paste” Dapat RM12,050!!


“Slip Maybank2u ini adalah contoh sebenar pembayaran komisen oleh Mohd Nizam Pada saya, walaupun sedikit aje (RM12,050 !!) tapi ia adalah hasil yang berbaloi kerana tak perlu keluar dari rumah. Tak perlu berjumpa atau bercakap dengan sesiapa. Tak perlu memandu beratus kilometer dan yang leceh sedikit, kena mengadap komputer dan rajin membaca dan praktiskan “copy dan paste” sahaja. – Saiful Hazmi , Kelana Jaya



Buat Duit Dengan ASB DiBongkar!

Buat Duit Dengan ASB – Bagaimana RM582 Menjadi RM300,000 Dengan Senang!

Buat duit dengan Amanah Saham Bumiputera (ASB) semakin popular disebabkan pulangannya yang agak konsisten. Pada tahun 2010 dividen ASB ialah 8.75% termasuk bonus dan 8.8% pada tahun 2011 yang lalu. Mereka yang tidak merebut peluang keemasan didepan mata ini memanglah merugikan.
Ramai diantara kita yang merungut kerana tidak mempunyai duit lebih untuk disimpan diASB. Sebenarnya ianya bergantung bagaimana kita menguruskan kewangan bulanan yang kita dapat. Yang terbaik ialah kita simpan dahulu dan lebihnya kita gunakan buat perbelanjaan. Bukannya belanja dulu baru simpan! Konsep ini sudah terbalik dan seperti biasanya pada hujung bulan tiada sesen pun yang disimpan.
Sebagai contoh, jika anda mendapat gaji RM2000 sebulan, anda perlu menyimpan 30% dahulu atau RM600 ke ASB. Baki RM1400 barulah anda gunakan untuk membayar rumah, kereta dan bil yang selainnya. Kalau tak cukup, anda perlu rombak semula gaya hidup anda untuk menampung perbelanjaan baki tadi.
Jadi bagaimana untuk kita buat duit dengan ASB. Ada beberapa cara yang biasa kita dengar tetapi terdapat 2 teknik kewangan yang boleh anda pilih, samada untuk jangka masa panjang atau jangka masa pendek. Jangka masa pendek ialah antara 5-7 tahun untuk kita memaksimakan pulangan dividen daripada ASB.
Disini saya bongkarkan 2 teknik buat duit dengan ASB :
Teknik #1: Buat Duit Dengan ASB – Jangka Masa Panjang
Disini anda akan membuat pinjaman ASB di bank-bank terkemuka. Jika gaji anda RM2000, buat loan RM100,000 dimana bayaran bulannnya
ialah RM582 sebulan (anda gunakan duit 30% daripada gaji RM2000). Dalam setahun dividen yang anda perolehi ialah RM8,000. Dalam masa
25 tahun anda sudah menjana dividen sebanyak RM200,000. Ditambah dengan pinjaman pokok RM100,000 anda menjana RM300,000!
Cuba bandingkan jika anda tidak membuat pinjaman dan menyimpannya setiap bulan. Dalam setahun anda menyimpan RM582x12= RM6984. Dividen
setahun cuma RM559, dan untuk tempoah 25 tahun jumlah dividen lebih kurang RM15,000. Ditambahkan dengan simpanan pokok selama 25 tahun
sebanyak RM174,600, jumlahnya ialah RM189,600. Disini anda telah rugi hampir RM110,000!
Teknik #2: Buat Duit Dengan ASB – Jangka Masa Pendek
Disini anda buat pinjaman yang sama sebanyak RM100,000. Anda hanya perlu sediakan bayaran tahun pertama sahaja sebanyak RM582x12=RM6984.
Untuk tahun kedua, anda keluarkan dividen sebanyak RM8,000 dan buatkan autodebit untuk bayar automatik kebank selama 5 tahun sahaja.
Selepas masuk dividen tahun ke 5, anda kensel pinjaman ASB dan lihat perolehannya:
RM6984 x 5 = RM34,920 <- bayaran pinjaman yang telah dibuat
SELEPAS TAHUN KE LIMA KANSEL LOAN ASB:
Bank akan ambil dalam 20% setelah tolak interest n penalti.
80% adalah milik anda?
80% x 34,920 = 27,936 tidak termasuk penggembalian insurans anda dan dividen tahun kelima.
Dengan teknik kedua ini, dengan modal permulaan RM7000 anda mendapat RM27,936 pada tahun ke 5. Senang tak buat duit… hehe
Jadi apa tunggu lagi, pergi ke bank dan bincang dengan mereka pilihan yang terbaik. Untuk buat duit dengan ASB, kini anda boleh pilih untuk jangka masa panjang atau pendek. Untuk jangka masa panjang anda mampu menjana sehingga RM300,000 dan hampir RM30,000 untuk jangka masa pendek. Walau teknik yang mana pun anda pilih, yang penting anda buat tindakan dan masyukkk… KLIK DISINI

Buat Duit Dengan Clickbank DiBongkar


10 Tip Hebat Buat Duit Dengan Clickbank


Salam semua,
Buat duit dengan Clickbank kini semakin popular diinternet. Ramai yang menggunakan clickbank untuk menjual produk mereka secara online dan ini telah menarik ribuan affiliates (pengedar) untuk buat duit online dengan mempromosikan produk-produk mereka. Terdapat beberapa produk clickbank yang meletup dengan jualan melebihi $10,000,000 (Lebih RM30 juta!) setakat ini.
Walaupun pemasaran affiliate merupakan cara paling senang dan mudah untuk buat duit diinternet, ianya bukan satu skim cepat kaya. Tidak sama sekali. Sebagai pemasaran affiliate, anda akan menjalankan bisnes yang sebenar yang memerlukan sedikit kerja, perhatian dan komitmen yang tinggi untuk memastikan bisnes ini berjalan lancar. Hampir semua produk di Clickbank ialah ebuku atau software dan tidak perlu penghantaran barang.
Biasanya, anda akan mendapat komisen lumayan daripada jualan yang dilakukan. Anda boleh menjana komisen sehingga RM300 untuk sesuatu produk dimana kebanyakkan penjual memberikan 50% dan 75% perkongsian jualan. Sebab itu tidak menghairankan apabila ada mereka yang boleh buat duit sehingga RM100-RM500 sehari di Clickbank.

Anda hanya perlu daftar sebagai affiliate dan dalam masa beberapa minit anda sudah boleh bermula. Terdapat beberapa teknik untuk mempromosikan produk-produk clickbank secara berkesan dan antaranya ialah:
1- Daftar akaun di Clickbank
2- Pilih produk yang sesuai untuk dipromosi.
3. Buat kajian keyword untuk produk yang telah dipilih. Lebih banyak produk ini dicari melalui google atau yahoo, bermakna potensi untuk jualan akan meningkat.
4. Beli produk jika ada bajet. Oleh itu anda boleh berikan review yang sebenarnya tentang produk tersebut.
5. Salah satu cara untuk promosi ialah dengan menggunakan google Adwords. Buat beberapa iklan dengan menggunakan keywords yang dicari oleh pelayar internet. Untuk cara ini anda memerlukan sedikit modal untuk membuat iklan diadwords.
6. Buat kajian yang teliti tentang produk yang anda akan promosikan. Ingat, anda mestilah mempromosikan produk yang orang mahukan.
7. Buat laman web atau blog khas untuk promosi. Jika anda tidak mempunyai domain, anda boleh buat blog percuma contohnya di blogger.com
8. Untuk menarik perhatian pembeli, anda boleh berikan bonus-bonus tambahan sebagai insentif untuk mereka membeli daripada link anda.
9. Mulakan chatting di forum berkenaan produk yang mahu anda promosikan. Forum merupakan satu teknik pemasaran yang paling efektif jika anda
anda tahu selok beloknya.
10. Buat carian digoogle dan lihat bagaimana affiliate yang lain membuat promosi. Lihat blog yang mereka gunakan, review dan bonus mereka. Dengan cara ini anda akan mendapat idea bagaimana cara terbaik untuk mempromosi diinternet.
Walaupun agak payah pada mulanya, buat duit dengan clickbank sebenarnya adalah satu teknik buat duit yang semakin popular masa kini diinternet. Jika dalam sebulan anda oleh menyediakan dua review produk clickbank, dalam setahun anda mempunyai 24 blog yang mempromosi produk-produk terhangat diClickbank. Dengan teknik pemasaran yang aggresif sudah pasti buat duit dengan clickbank bukan lagi sesuatu yang mustahil.
Semuga Sukses!

Buat Duit Automatik Dari Rumah DiBongkar!

Salam semua,
Buat duit automatik dari rumah kini menjadi salah satu topik utama perbualan. Dengan kos sara hidup yang semakin meningkat, sudah pasti kita mahu buat duit dengan cara yang senang dan cepat. Kini dengan adanya internet, buat duit dari rumah menjadi semakin mudah dan automatik.
Ramai yang masih keliru apakah sebenarnya teknik buat duit yang paling senang diinternet. Disini saya senaraikan 5 senarai utama rahsia buat duit online yang menjadi kegemaran saya dan agak mudah untuk sesiapa juga yang baru cuba-cuba untuk buat duit dari rumah.
#1: Buat Duit Sebagai Pengedar (Affiliate)
Teknik ini merupakan cara tercepat untuk buat duit secara online. Anda hanya perlu berdaftar dengan produk yang anda mahu promosikan dan anda boleh menjana komisen
lumayan daripada setiap jualan yang dibuat. Jika anda mula membina list, anda boleh memasarkan produk-produk kepada list anda setiap seminggu sekali.
#2: Buat Duit Dengan Blog
Buat duit dengan blog kini semakin mendapat perhatian kerana banyak cara boleh kita buat duit dengan teknik ini. Antaranya ialah membuat review sesuatu produk dan meletakkan link pengedar dalam review tersebut. Anda juga boleh menjual iklan banner diblog yang mendapat traffik yang bagus setiap bulan. Blog-blog artis dan selebriti kini menjual iklan dengan begitu banyak sehingga ada yang mendapat RM10000 sebulan.
#3: Buat Duit Dengan Menjual Ebook
Jangan terperanjat menjual ebook boleh menjadikan sesorang jutawan segera. Jika anda lihat pelbagai topik ebook yang boleh kita lihat apabila anda membuat carian digoogle atau yahoo. Antara topik yang mendapat sambutan hangat ialah cara buat duit, kuruskan badan, dan mencari kerja kerajaan. Cara terbaik untuk membuat ebook sendiri ialah melihat ebook apa yang mendapat sambutan dan cipta produk yang lebih baik dan berkualiti.
#4: Buat Duit Dengan Clickbank
Pelbagai topik produk boleh anda temui di clickbank dan anda boleh menjadi pengedar produk-produk tersebut dan menjana komisen lumayan setiap bulan. Cara terbaik ialah dengan membina list terlebih dahulu untuk sesuatu niche dan pasarkan produk mengikut masa tertentu. Beri keutamaan untuk produk yang mempunyai ulangan pembelian setiap bulan (memberships) kerana anda buat jualan sekali dan mendapat keuntungan setiap bulan.
#5: Buat Duit Dengan Produk Offline
Produk offline disini bermaksud produk yang perlu ada dipasaran yang boleh kita poskan kepada pelanggan. Banyak produk yang kini boleh dijual dengan membuat satu blog percuma dan buat ringkasan terbaik tentang sesuatu produk. Antara produk yang mendapat sambutan hangat ialah menjual tudung bawal, baju jenama kanak-kanak, kasut crocs dan banyak lagi. Pastikan produk anda dijamin berkualiti dan bukan tiruan untuk mengelakkan sebarang masalah hakcipta.
Sekarang anda sudah mendapat sedikit idea tentang cara-cara buat duit dari rumah. Pilih satu cara yang anda rasakan sesuai dan buat sesuatu. Pelajari teknik-teknik buat duit dari rumah dengan penuh semangat tanpa jemu. Jika anda mahukan cara buat duit yang telah terbukti berkesan sila download laporan buat duit DISINI
-->
DOWNLOAD PERCUMA SEKARANG:
Sila isikan nama dan email utama anda pada borang dibawah untuk download laporan "Formula Luar Biasa RM245,752 - Buat Duit Dari Rumah " bernilai RM97 PERCUMA sekarang!

Nama:
Email Utama:
**Nota Penting: Anda mesti membuat pengesahan email akaun terlebih dahulu sebelum mendapat laporan PERCUMA. Sila lihat email anda selepas mendaftar. Email anda dijamin selamat. No Spam.

  • Recent Posts

  • Recent Comments

  • Archives

  • Categories


  • Powered by WordPress | Premium Themes Blog & Review. | Thanks to Wordpress Themes, Best Free WordPress Themes and WordPress Themes

    No comments:

    Post a Comment